Карта спеціальності

011 Освітні, педагогічні науки (Інформаційно-комунікаційні технології в освіті)

  • Освітній ступінь:  Магістр
  • Код і найменування спеціальності:  011 Освітні, педагогічні науки
  • Спеціалізація:  Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
  • Шифр і галузь знань:  01 Освіта/Педагогіка
  • Кваліфікація: 

    Магістр освіти. Професіонал в галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Викладач дистанційного навчання (інформаційні дисципліни). Вчитель інформатики

  • Форма навчання:  денна/заочна
  • Тривалість навчання:  1,5 року
  • Ліцензійний обсяг: 

    денна форма навчання - 10 осіб;

    заочна форма навчання - 5 осіб

  • Кількість кредитів:  90 кредитів ECTS (1 кредит ЕСТS – 30 годин)
  • Вимоги до рівня освіти вступників:  на базі ОС Бакалавр, ОКР Спеціаліст неспоріднених спеціальностей
  • Конкурсний відбір:  для магістрів вступників з неспоріднених спеціальностей - фаховий іспит (співбесіда з профпридатності) + фаховий іспит + іспит з іноземної мови + середній бал додатка до диплома
  • Загальний профіль програми:  магістри протягом 1,5 року навчання вивчають професійно-орієнтовані дисципліни
  • Практика/Стажування:  Виробнича практика в освітніх центрах тестування
  • Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації:  для магістрів - завершена навчальна програма обсягом 90 кредитів, успішний захист магістерської випускової роботи, успішно складений державний іспит
  • Програмні результати навчання: 

    - сучасні уявлення використання результатів оцінювання та вимірювання для прийняття рішень щодо окремих осіб та груп осіб, планування навчального процесу, розроблення нових та поліпшення існуючих навчальних та освітніх програм;

    - знання технічних, юридичних та етичних вимог до засобів оцінювання та вимірювання, уміння визначати відповідність цим вимогам, як самих засобів оцінювання та вимірювання, так і процедури їх проведення та відомостей щодо результатів їх застосування;

    - знання методів та засобів комп’ютеризації оцінювання та вимірювання, аналізу цих результатів, уміння їх використовувати;

    - здійснювати якісну експертизу та оцінювання діяльності закладів освіти;

    - представляти результати практичної діяльності у наукових звітах;

    - планувати проведення заходів з моніторингу;

    - застосовувати математико-статистичні методи для моніторингу якості освіти, для презентації результатів діяльності;

    - використовувати комп’ютерні технології у професійній діяльності;

    - здійснювати методичну роботу з навчання вчителів і викладачів засобами моніторингу якості освіти;

    - забезпечувати та здійснювати моніторингову діяльність у середній і вищій школах, спеціальних закладах та установах;

    - здатність інтегрувати знання й долати труднощі та формулювати судження на основі неповної або обмеженої інформації, з урахуванням етичної та соціальної відповідальності за їх застосування;

    - здатність передавати свої рішення, а також знання й міркування, на яких вони ґрунтуються, ясно та однозначно, як фахівцям, так і нефахівцям;

    - здатність продовжувати навчання більш самостійно та автономно

  • Гарант освітньої програми: 

    к.п.н., доцент Гриценко Валерій Григорович

  • Кафедра: 

    Кафедра автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій

  • Посилання:  Правила Прийому до Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького у 2018 році