Штучний інтелект для робота: підопічні студента ЧНУ готуються до змагань з робототехніки

Вдосконалюють свого робота та готуються до нових змагань під керівництвом студента Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького й вчителя Черкаського фізико-математичного ліцею Віталія Кадухи його учні Роман Окіпняк та Артем Зеленько.

Read more...

Студентка ЧНУ вивчає Data Science за програмою Еразмус+ у Відземському університеті

Студентка третього курсу спеціальності 126 Інформаційні системи та технології Анна Калантаєва навчається за програмою академічної мобільності Еразмус+ у Відземському університеті прикладних наук.

Read more...

Запрошуємо на навчання!

Запрошуємо на навчання до Навчально-наукового інституту інформаційних та освітніх технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького!

Read more...

Наукова співпраця

Уже стало традицією, що випускники наукової школи фізики матеріалів Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, зокрема учні професора Андрія Гусака, успішно продовжують наукову кар’єру в провідних наукових установах світу.

Read more...

Відбулися захисти студентських проєктів

29 травня у рамках заліку з дисципліни «Технологія проєктної роботи», відбувся захист командних проєктів, що виконувалися студентами першого курсу спеціальності 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка. Інтеграція в освітній процес проєктно орієнтованого навчання є особливістю саме цього курсу, викладачем якого є професорка кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технології Галина Луценко. 

Попри новий для студентів-першокурсників досвід, усі команди продемонстрували креативний підхід до розкриття обраної спрямованості проєктів, здатність співпрацювати в команді, планувати власну діяльність та досягати вагомих результатів. Позитивне враження справив вибір тематики робіт. Загальним завданням проєкту було планування розробки веб-додатку, корисного у деякій сфері людської діяльності – громадському житті, підприємницькій діяльності, волонтерстві тощо. У своїх проєктах команди звернулися до проблеми допомоги бездомним тваринам, покращення екологічної ситуації. Цікаві ідеї виникли також щодо сервісу онлайн навчання та пошуку роботи. 

Родзинкою презентації проєктів було, що студенти оцінювали проєкти своїх одногрупників, заповнюючи Google-форми. Завдяки цьому вдалося визначити проєкт, ідея і презентація якого найбільш сподобалися аудиторії, а бали, виставлені студентами, було враховано при підведенні підсумків за проєктами. 

Read more...
Subscribe to this RSS feed