Карта спеціальності

014 Середня освіта (Математика)

  • Освітній ступінь:  Магістр
  • Код і найменування спеціальності:  014 Середня освіта (Математика)
  • Освітня програма: 

    ОП 1. 014 Середня освіта (Математика) 

    ОП 2. 014 Середня освіта (Математика, інформатика) 

  • Шифр і галузь знань:  01 Освіта/Педагогіка
  • Кваліфікація: 

    ОП 1: Магістр середньої освіти (математика). Вчитель математики та інформатики. Викладач математики ЗВО

    ОП 2: Магістр середньої освіти (математика, інформатика). Вчитель математики та інформатики

     

  • Форма навчання:  денна/заочна
  • Тривалість навчання:  1 рік 4 місяці
  • Ліцензійний обсяг: 

    денна форма навчання - 40 осіб;

    заочна форма навчання - 20 осіб

  • Державне замовлення: 

    у 2020 році:

    - 10 місць денної форми навчання;

    - 0 місць заочної форми навчання

  • Вартість навчання: 

    - денна форма навчання 20000 грн./рік;

    - заочна форма навчання 14000 грн./рік

  • Кількість кредитів:  90 кредитів ECTS (1 кредит ЕСТS – 30 годин)
  • Вимоги до рівня освіти вступників:  на базі ОС Бакалавр, Магістр, ОКР Спеціаліст
  • Конкурсний відбір:  конкурсний бал (КБ) = К1*П1 + К2*П2 + П3, де П1 - оцінка єдиного вступного іспиту з іноземної мови (К1=0,3) + П2 - оцінка фахового вступного випробування (К2=0,7) + оцінка за інші показники конкурсного відбору (враховуючи середній бал документа про освіту, на основі якого відбувається вступ - за шкалою від 0 до 20 балів сумарно за всі такі показники);, для осіб, які вступають за кошти фізичних та\або юридичних осіб на основі ОС магістра або ОКР спеціаліста - конкурсний бал (КБ) = К1*П1 + К2*П2 + П3, де П1 - оцінка єдиного вступного іспиту з іноземної мови або вступного випробування з іноземної мови(К1=0,3) + П2 - оцінка фахового вступного випробування (К2=0,7) + оцінка за інші показники конкурсного відбору (враховуючи середній бал документа про освіту, на основі якого відбувається вступ - за шкалою від 0 до 20 балів сумарно за всі такі показники).
  • Загальний профіль програми:  магістри протягом циклу навчання вивчають професійно-орієнтовані дисципліни
  • Практика/Стажування:  Виробнича педагогічна практика, Виробнича викладацька практика
  • Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації:  виконана освітня програма обсягом 90 кредитів, успішно складений іспит здобувача вищої освіти (державний екзамен), успішний захист магістерської випускної роботи
  • Програмні результати навчання: 

    Знання і розуміння
    Набуті компетентності:
    1) соціально-особистісні:
    - розуміння та сприйняття етичних норм поведінки в суспільстві і природі;
    - дотримання норм здорового способу життя; екологічна грамотність;
    - здатність учитися, наполегливість у досягненні мети, відповідальність;
    - здатність до критичного, креативного та системного мислення, толерантність;
    2) загальнонаукові:
    - базові складові наукового світогляду;
    - володіння основами наукової методології;
    - опанування фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для застосування математичного апарату в певній галузі знань;
    - здатність застосовувати математичні методи в обраній професії;
    - базові знання в галузі педагогіки, психології, дидактики математики (інформатики);
    - базові знання в галузі інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій;
    3) професійні:
    - володіння теорією й методами математичних дисциплін;
    - спроможність розробляти, удосконалювати й застосовувати методику навчання математики в різних ланках освіти, методику навчання інформатики в школі,
    - спроможність здійснювати математичне та педагогічне моделювання;

    - володіння математико-статистичними методами досліджень у галузі педагогіки, психології, методики навчання.
    Застосування знань і розумінь
    - основних понять, фактів і методів: фундаментальних математичних дисциплін; дидактики математики; методики наукових досліджень;
    - математичного апарату до розв’язування як суто математичних, так і прикладних задач, розуміння і тлумачення одержаних результатів, використання інформаційних технологій та комп’ютерних мереж;
    - основ педагогіки, психології, методики навчання математики в різних ланках освіти, методики навчання інформатики в школі, новітніх технологій навчання.
    Формування суджень
    - здатність використовувати професійно-профільні знання та практичні навички для розв’язування математичних, прикладних і педагогічних задач;
    - прийняття обґрунтованих рішень на основі використання математичних, математико-статистичних і педагогічних методів досліджень;
    - здатність використовувати сучасні комп’ютерні засоби та інформаційно-комунікаційні технології у професійній діяльності.

  • Працевлаштування: 

    ОП 1: у закладах загальної середньої освіти, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, у закладах вищої освіти. Випускник зможе здійснювати навчання математики в закладах загальної середньої освіти (базова і старша профільна школа), закладах професійної (професійно-технічної) освіти, закладах вищої освіти.

    ОП 2: у закладах загальної середньої освіти, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Випускник зможе здійснювати навчання математики та інформатики в закладах загальної середньої освіти (базова і старша профільна школа), закладах професійної (професійно-технічної) освіти.

  • Гарант освітньої програми: 

    ОП 1: к.пед.н., доцент Сердюк З. О.
    ОП 2: к.пед.н., доцент Босовський М. В.

     

     

  • Кафедра: 

    Кафедра математики та методики навчання математики

  • Посилання:  Правила Прийому до Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького у 2021 році