Семінар з GameDev для студентів
- Автор: Луценко Галина
- Прочитано 1096 разів
Кафедрою автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького спільно з Інжиніринговою школою Noosphere проведено черговий семінар «TechnoSkills: Від програмування до автоматизації», присвячений темі «GameDev — від мрії до реальності».
Зацікавленість студентів зумовлена тим, що на сьогодні ігри стають невіддільною частиною промоакцій, засобів популяризації нових технічних продуктів, фільмів. Навіть навчання не обходиться без використання ігор. Зокрема Netflix, одна з найбільших світових медіакомпаній, створила окрему платформу для власних ігор. Ігри поширюються на інші жанри, все більше з’являється серіалів та фільмів за мотивами ігор і навпаки. Для прикладу — це серіал «Відьмак», «Arcane», «The Last of Us», «Cyberpunk Edge Runners» та відповідні ігри. Ігри нічим не поступаються іншим жанрам мистецтва і відзначаються тим, чого не можна фізично досягти у фільмах або книгах. Тож індустрія розвивається швидкими темпами і ми маємо реагувати на ці запити серед студентів також.
Викладачі кафедри переконані, що Черкаський національний університетмає необхідне забезпечення, щоб готувати фахівців для роботи за цим напрямком, оскільки у студентів є можливість отримати фундаментальну підготовку з фізики, математики та вивчення широкого спектра мов програмування, якими сьогодні здійснюється розробка ігор (HTML/JavaScript/C++/Lua/C#). Це підтверджується значною кількістю випускників університету, що успішно себе реалізували в ігровій індустрії.
Тож, в межах семінару розглянуто такі питання:
- GameDev — що це таке, як розвинена індустрія.
- З чого почати розробку, яку мову програмування обрати та ігровий рушій.
- Необхідні навички розробника, окрім вміння програмувати.
Друга частина семінару проведена у форматі Workshop, тому студенти змогли наживо познайомитися з процесом створення мінігри на космічну тематику.
Зі слів завідувача кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій Віталія Дідука, він пишається тим, що доповідачем став випускник кафедри, Іван Коваль — Client side Team Lead, Chief Technical Officer закордонної компанії Game Story.
Варто відзначити, що до зустрічі долучилися студенти всіх років вступу. Зустріч була вдалою, оскільки досить швидко переросла в живе спілкування. Як зазначив Іван Коваль, він приємно вражений рівнем професійних запитань, які ставили студенти.
За матеріалами сайту Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького