Участь в міжнародній експертній панелі
- Автор: Луценко Галина
- Прочитано 798 разів
8 травня професорка кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій ННІ інформаційних та освітніх технологій Галина Луценко була запрошена як експерт до участі в панельній дискусії на тему “Being a teacher in the 21st century: challenges, perspectives and innovation in the classroom”.
Захід, що зібрав дослідників у сфері освітньої діяльності та викладачів-практиків було організовано в рамках 4th Annual Conference on Formative Research and Research Hotbeds on Foreign Languages в університеті Universitaria Minuto de Dios (Богота, Колумбія).
Під час панельної дискусії обговорювалися питання впливу цифрових технологій на роль викладачів, відмінності між традиційними та сучасними педагогічними підходами, зокрема, персоналізованим навчання, проєктно та проблемно орієнтованим навчанням. Не залишилися поза увагою експертів і питання розвитку критичного мислення студентів, що було визначено як одне з ключових завдань освіти в умовах зростання інформаційного шуму. Особлива увага була присвячена освітнім стратегіям формування інклюзивного та культурно відкритого середовища, безпечного та стимулюючого для студентів. Спільною була позиція запрошених експертів щодо важливості міждисциплінарних активностей, у форматі командних проєктів чи тематичних завдань, адже сучасний світ вимагає від випускників не лише володіння фаховими компетентностями, а й розуміння екологічних, соціальних та інших аспектів людського життя.
Як слухач заходу до роботи долучилася також викладачка кафедри автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій Дар’я Тінькова. Відзначимо, що це вперше учасники з України були запрошена до участі в конференції університету Universitaria Minuto de Dios. Попри географічну віддаленість, адже захід зібрав учених переважно з країн Латинської Америки, зокрема, Аргентини, Бразилії, Домініканської Республіки, Колумбії, експертна панель підтвердила спільність викликів та труднощів, що постають перед освітянами різних країн у сучасному дуже нестабільному світі. Учасники панелі наголосили, що освітяни 21-го століття повинні бути вічними учнями самі – постійно здобувати нові знання, вдосконалювати педагогічну майстерність і цифрові навички, бути в курсі останніх досліджень та найкращих практик у сфері освіти.